«°•.¸ :: نجم الجيل :: ¸.•°»
هــــــــــــنا موقع محبي رانيـا نـجيب لو انت من محبيهـا الجامدين يبقي ادخل و اشترك انتا مستني اية دوس علي كل تسجيل او دوس علي دخول لو كنت مسجل قبل كدة .

هــــــــــــنا موقع محبي رانيـا نـجيب لو انت من محبيهـا الجامدين يبقي ادخل و اشترك انتا مستني اية دوس علي كل تسجيل او دوس علي دخول لو كنت مسجل قبل كدة .

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

«°•.¸ :: نجم الجيل :: ¸.•°»دخول

descriptionعشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل Emptyعشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل

more_horiz
بصوا ياجماعه انا مش هتكلم كتير هسيب الخبر يتكلم عشان الناس المتخلفه اللى بتقول تامر جاله 1200 بس
ده من جريده سعوديه اسمها شمس والخبر من اخويه الكبير سمعه

عشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل F1vt210

وطبعا معنديش غير انى اقول تامر ياحبيبنا تامر ياكايدهم ومولع فيهم بجاز :D

descriptionعشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل Emptyرد: عشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل

more_horiz
هههههههه اشطة عليك يا كابو يا كبير طبعاً تامر لازم ينتصر على دياب

عدل سابقا من قبل إسماعيل سراج في مايو 24th 2008, 09:08 عدل 1 مرات

descriptionعشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل Emptyرد: عشان تعرفوا مين تامر مين عمرو لازم الكل يدخل

more_horiz
مرسى يا جامد الموضوع رائع

more_horiz

شكرا للمرور بس عايز ردود اكتر

more_horiz

شكرا للمرور بس عايز ردود اكتر

more_horiz
:(du'd; hgutdm)

بس ياجماعه انا عندى راى تانى احنا فعلا بنحب تامر بس مش معنى كده اننا نغلط فى حد تانى حتى لوكان غلط فينا عشان نثبت ان احنا كبار اوى ومش صغيرين ومنعلمش زى مهما عملو موقع كارهى تامر عشان منتسواش بيهم واحنا بنحترم الناس مهما كانو ياريت اعرف رايكم

more_horiz
اوكـــــــــ خلاص انا هاخد بالنصيحة الجميلة دة وانا هقفل هذا القسم كمان يومين بالظبط اوكــ باى

more_horiz
بصراحه أنا من كارهين عمرو دياب بكره ما أحبه وتامر دخل مجال الفن وسكر ع عمرو دياب ويا حرام يا عمرو جمهرك راح يقل شوي وشوي وشكـــــــــــــــــــــــــرا monkey

more_horiz
جاااااااااااااااااااااامد اوىىىىىىىىىى

more_horiz
يا جماعه تيمو مين بس اللى عمره الفنى 8 سنين منهم 2 فى السجنLaughing ..انا مش بنكر انى بقعد اسمعه و كمان بحبه بس مفيش حد يتقارن بعمرو دياب و بصراحه بقى من غير ما اقل ادبى على حد تامر ميستاهلش حتى اننا نعمله منتدى..قال قال حته المتناكـ الدلدول للشراميط(زينه , و مى عز الدين , و هند صبرى , الخ...) يتقرن بهضبه الغناء العربى و من الاخر كس ام تامر على كس ام عشاقه.....

انا عارف ان عضويتى طبعا هتتلغى من المنتدى و بقول للمدير ابن اللبوه بتاعكم"جتها نليه اللى عايزه خلف يا كسها"pale

more_horiz
يا جماعه تيمو مين بس اللى عمره الفنى 8 سنين منهم 2 فى السجنLaughing ..انا مش بنكر انى بقعد اسمعه و كمان بحبه بس مفيش حد يتقارن بعمرو دياب و بصراحه بقى من غير ما اقل ادبى على حد تامر ميستاهلش حتى اننا نعمله منتدى..قال قال حته المتناكـ الدلدول للشراميط(زينه , و مى عز الدين , و هند صبرى , الخ...) يتقرن بهضبه الغناء العربى و من الاخر كس ام تامر على كس ام عشاقه.....

انا عارف ان عضويتى طبعا هتتلغى من المنتدى و بقول للمدير ابن اللبوه بتاعكم"جتها نليه اللى عايزه خلف يا كسها"pale
remove_circleمواضيع مماثلة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد